استقلال سرورایران وآسیا

استقلال سرورایران وآسیا

مصطفی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال سرورایران وآسیا و آدرس esteqlal.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

دختری با موهای سیاه

بیست

گالری عکس بازیگران

آفتاب گردون

پاتوق استقلالیهاورئالیها

s-e-x

عکس،فیلم

شیمیست کوچک

دنیای سرگرمی

يه چيزايي پيدامي شه

استقلال پاتوق

عاشقان بی دل

dytسایت تفریحی

استقلال ایران

وبلاگ هوادارن ایمون زاید

توپ خونه

برق

فروش دختران در اسرائیل

معماری

lets ply game

فقط +18 بیان

من سحر 23 سال دارم

محیا جون

ردیاب خودرو

مطالب اخير

با کیان سلطانپور بازیکن ایرانی دورتموند :یورگن کلوپ یک دوست است و یک مربی بزرگ / نمی توانم در تیم مل

دیدارهای دوستانه باشگاهی دورتموند با پیروزی استارت زد/ گلزنی بازیکن افغانی برای قهرمان بوندس‌لیگا

انتقال « پلنگ موازمبیک» به خانه اوزه بیو از بیمارستان مرخص شد

تماشای قهرمان لالیگا در آمریکا قیمت‌گذاری شد

افشاگری دادگاهی در سوئیس علیه دو مقام سابق فیفا اتهام رشوه‌گیری هاولانژ و تکسیرا اثبات شد

خبر روز: نكونام به استقلال نزديك‌تر شد

مدیر برنامه‌های کرار به دنبال دریافت کرایه خانه از استقلالی‌ها!

اکبرپور: برایم فرقی نمی کرد کدام پیراهن را بپوشم/ دوست دارم مهاجمان را آقای گل کنم

دو خبر کوتاه از استقلال/البسه جدید رسید،زندی تمرین نکرد

اتفاقی كه برای مجيدی خوشايند نيست/ اكبرپور پيراهن شماره 7 فرهاد را گرفت

به همراه تعین برنامه غذایی /تست پزشکی از استقلالی ها گرفته می شود

تركيب خط حمله استقلال مشخص شد، آرش برهاني، در كنار ميداودي و يا منوچهري

قلعه نوعی : پروین از نوابغ فوتبال ایران است / برای برطرف کردن مشکلات مالی در استقلال باید کاسه چه کن

مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی چقدر است؟/یک عدد رند دیگر!

اکبرپور:پیراهن شماره 7 را قلعه نویی به من داد

گزارش تمرین صبح استقلال/ رحمتی تمرین کرد، بازگشت پروین سوژه استقلالی‌ها شد

قلعه‌نويي: دو بازيكن خارجي به استقلال نزديك‌اند/ دوست دارم جباري بماند

رسولی نژاد:همه بازیکنان از جمله جباری حفظ می شوند/درباره مجیدی کادر فنی تصمیم می گیرد

جام ملت‌های اروپا – 2012 /تردید در حضور ۳ بازیکن ایتالیا برابر آلمان

بنتو: برای غلبه بر اسپانیا بالاترین انگیزه را داریم

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 64918
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



قلعه‌نويي: دو بازيكن خارجي به استقلال نزديك‌اند/ دوست دارم جباري بماند

  استقلالي‌ها كه به اعتراف خودشان جدال نقل و انتقالات را در نيمه اول باخته‌اند، براي جبران اين شكست در نيمه دوم روزهاي شلوغي را مي‌گذرانند. ادامه تمديد قرارداد با بازيكنان سال قبل، خريد دو بازيكن خارجي و مذاكره با نكونام و خلعتبري، عمده فعاليت‌هاي آبي‌ها در اين روزهاست. براي اطلاع از كم و كيف اين تلاش‌ها هيچ مرجعي بهتر از امير قلعه‌نويي نيست. به گزيده‌اي از آخرين حرف‌هاي اين سرمربي دقت كنيد.

آندو كم‌لطفي كرد

به گزارش گل به نقل از ايرنا سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسوولان این باشگاه در حال مذاكره با دو بازیكن خارجی هستند كه ملیت و اسامی این بازیكنان را بعد از نهایی شدن صحبت با آنان اعلام خواهیم كرد.

قلعه‌نويي با اشاره به این‌كه حفظ موجودی، ورود بازیكنان مورد نیاز و خروجی تیم كه همان نتیجه است، 3 موضوع مهم فصل نقل و انتقالات محسوب مي‌شوند، اظهار كرد: آندرانیك تیموریان كم‌لطفی كرد و از استقلال رفت، اما در مورد سایر بازیكنان در صدد تمدید قرارداد هستیم.

با مطالعه خريد كرديم

سرمربي استقلال از منوچهری، سیاوش اكبرپور، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، میثم بائو و ایمان مبعلی به عنوان بازیكنان تازه‌وارد این تیم یاد كرد و گفت: همه بازیكنان با مطالعه به جمع ما اضافه شده‌اند، البته 2 بازیكن خارجی نیز در صدد حضور دراستقلال تهران هستند كه به زودی وضعیت آنان مشخص می‌شود.

وی در خصوص وضعیت و ملیت این دو بازیكن، تصریح كرد: این دو بازیكن در پست هافبك دفاعی و نفوذی هستند، اما اجازه دهید ملیت و این كه در چه باشگاه‌هایی بودند به پس از عقد قرارداد موكول شود تا اگر اتفاقی افتاد مقابل مردم شرمنده نباشم.

چارچوب داريم؛ هم براي من، هم براي جباري

سرمربی استقلال تهران درمورد خلعتبری و نكونام نیز گفت: در حال مذاكره و صحبت با این دو بازیكن هستیم كه امیدوارم شرایط حضور آنان در استقلال مهیا شود. با این نفرات و اسامی كه اعلام شد تیم خوب و یكدستی را روانه میدان می‌كنیم و به امید خدا و در سایه تلاش همه بازیكنان برای موفقیت استقلال گام در میدان رقابت می‌گذاریم.

وی در خصوص مجتبی جباری تاكید كرد: من نه برای تسویه حساب شخصی آمدم و نه با بازیكنی مشكل دارم. مجتبی از سرمایه‌های فوتبال ایران و استقلال تهران است، اما باید قبول كنیم كه هر جایی یك چارچوبی دارد. در استقلال خود من هم در قالب یك چارچوب فعالیت خواهم كرد. من دوست دارم جباری در استقلال بماند اما باید مانند همه و از جمله خود من در قالب همان چارچوبی كه گفتم كار كند.

قلعه‌نویی خاطرنشان كرد: بازیكنان استقلال بدون دریافت یك ریال هفته سوم كار خود را آغاز كرده‌اند و این امر نشان‌دهنده عشق بازیكنان به باشگاه استقلال تهران و پیراهنی است كه قرار است بر تن داشته باشند. اگر تیم تكمیل شود بدون شك در بین مدعیان هستیم.

پنالتي مهدوي‌كيا كه يادتان هست؟!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان كرد: در فوتبال امروز باید تلاش كرد و زحمت كشید، به نظر من این تیم استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

وی تاكید كرد: در مربیگری قول دادن كار درستی نیست، نمونه بارز آن خود من هستم، یادتان هست كه مهدی مهدوی‌كیا یك ضربه پنالتی را خراب كرد و با همان ضربه، سرنوشت مربیگری من عوض شد. به اعتقاد من هر مربی كه قول قهرمانی می‌دهد كار درستی انجام نداده است، چرا كه نمی‌داند در لحظه بعد چه حادثه و یا اتفاقی در حال وقوع است.

وی شرایط كنونی استقلال را خوب توصیف كرد و گفت: با توجه به پتانسیل و پشتوانه مردمی كه داریم مطمئن هستم استقلال خوبی را روانه میدان می‌كنیم. از سویی دیگر عشق و علاقه‌ای كه من در بین بازیكنان می‌بینم گواه آن است كه برای همدلی و موفقیت گرد هم جمع شده‌ایم و مطمئن باشید استقلال تهران یكی از مدعیان اصلی خواهد بود.

از حاشيه دور مي‌شويم

قلعه نویی در پایان در مورد این كه چه صحبتی برای هواداران، رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال دارد، گفت: فوتبال ایران متن را فراموش كرده و به حاشیه می‌پردازد. تیم‌های بزرگ ایران نیز با حاشیه‌ها درگیر هستند. به نظر من مدیریت تیمی در سایه همدلی، تقسیم وظایف و دنبال كردن اهداف باعث می‌شود تیم‌ها از حاشیه دور باشند و من برای استقلال همین برنامه را دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,

|